Recent Bad Reviews


Recent Complaints and Negative Reviews (17 reviews)



Bad services

(1 / 5)

  My auto pay has been ON but they still charge me for late fee and request me to pay installation deposite.

Williams Ty from Morrow
July 11th, 2024

We are sorry to hear this. If you have set up autopay through your bank, you may need to check the draft date to avoid the late fee. If you set up through our online services, please call us at 1.877.467.2262 so we may review. A deposit would only be required if you were disconnected and there was not a deposit on the account. Representatives are available Monday - Friday 7am - 8pm and Saturday 8am- 5pm.

SCANA Energy Responds July 11th, 2024
SCANA Energy Logo

SCANA Energy


Billing and Account Management
Customer Service
How likely are you to recommend
Order Experience
Price, Plans and Promotions

Outrageous bill charge. Without sending any notification about bill

(1 / 5)

  Please be careful with gas south their whole intention is to charge outrageous bill without any notification of sending bill to gmail or physically at address after expiring of agreement. They just like to take advantage the moment they see their customer not interested in giving them business

Kiran from Decatur
May 21st, 2024

Hello Kiran, were sorry to hear that you had a bad experience. We strive to provide every
customer with outstanding customer service, and it sounds like you haven't received our best.
We would appreciate the opportunity to discuss your experience further. Please contact us at
customerfeedback@gassouth.com.

Gas South Responds September 9th, 2024
Gas South Logo

Gas South


Billing and Account Management
Customer Service
How likely are you to recommend
Order Experience
Price, Plans and Promotions

they have fees for everything. 10$ late fee

(1 / 5)

  They have fees for everything 10$ late fees. The bill is always high at least 70$ 20-30$ more than South. I only have hot water on gas and heat in the summer and in the summer months it's still 70$ they will charge you a 25$ fee if they disconnect. They are not willing to work with you at all it's a pretty bad company. They are in it strictly for the money with all the hidden fees and lack of assistance. Do not use this company it's highway robbery.

anonymous from Hinesville
May 17th, 2024

XOOM Energy Logo

XOOM Energy


Billing and Account Management
Customer Service
How likely are you to recommend
Order Experience
Price, Plans and Promotions

Worst experience ever with an energy company

(1 / 5)

  Gas south tricked me with the rate. They offered me an introductory therm rate and then tripled it from 69 to $1.99 in a month. Very bad customer service too when I called to complain

Ricardo Hein from Acworth
May 9th, 2024

Hello Ricardo, were sorry to hear that you had a bad experience. We strive to provide every customer with outstanding customer service, and it sounds like you haven't received our best. We would appreciate the opportunity to discuss your experience further. Please contact us at customerfeedback@gassouth.com.

Gas South Responds May 9th, 2024

Before talkin, return my $100 that you charged me in excess from 69¢ to $1.99
Thanks.

Ricardo Hein Replies May 9th, 2024
Gas South Logo

Gas South


Billing and Account Management
Customer Service
How likely are you to recommend
Order Experience
Price, Plans and Promotions

Total Scam - Stay away

(1 / 5)

  GNC is scamming customers. They offer a good price to lock for 12 months, but then quietly switch to variable price which is 3 x times more. And then claim they sent multiple reminders and refuse to work with you on any payment arrangements or mitigation. Only solution is to pay they bill or end up in collections.

Amanda from Smyrna
May 8th, 2024

Georgia Natural Gas® Logo

Georgia Natural Gas®


Billing and Account Management
Customer Service
How likely are you to recommend
Order Experience
Price, Plans and Promotions

Customer

(1 / 5)

  On seasonal billing. Notified gas company that I had credit of $560 to be applied to account in addition to $200 paid. In the Winter still cut off service. Instead of returning payments to Partnership for Community Action company reconnected service and billed for unnecessary charges. Upon request to turn seasonal see off Representative STILL wants early termination fee EVEN THOUGH IM ON SEASONAL BILLING. WORST COMPANY WILL NEVER USE COMPANY AGAIN.

Customer from Lithonia
April 29th, 2024

Georgia Natural Gas® Logo

Georgia Natural Gas®


Billing and Account Management
Customer Service
How likely are you to recommend
Order Experience
Price, Plans and Promotions

Dont get it

(1 / 5)

  No one is ever available not one supervisor. Customer service when you do get them is horrible.

Shardae from Griffin
April 19th, 2024

XOOM Energy Logo

XOOM Energy


Billing and Account Management
Customer Service
How likely are you to recommend
Order Experience
Price, Plans and Promotions

Bad Costumer service.

(1 / 5)

  Please do not use this company for Gas. The bills are going from $75 to $499, no explanation. The worst part. They don't reply to emails and put you on hold for a long time to speak to a manager, but that person can't decide to fix the accounts. This place is frustrating, and they take your money without any explanation. PLEASE GO WITH ANOTHER COMPANY. The reviews are accurate at Yelp on this website, they only show the positive. Gas South has Bad customer service, takes your money, and no one communicates. They disconnected my account, but I had a renewal sign. I am getting charged, and no service, email, or call, and no one answers to give me my money back. This is crazy.

Yaya from Marietta
April 5th, 2024

Hello, we apologize for any frustration this may have caused you. This is not something you should come to expect from our team as we pride ourselves on delivering outstanding customer care. We would appreciate the opportunity to earn your trust back. In order to provide you with the best experience and resolve any issues, we will need to take a look at your account history. To do that, we ask that you please email us at CustomerFeedback@gassouth.com or call 866-762-6427 at your earliest convenience, so that we may assist you further.

Gas South Responds May 9th, 2024
Gas South Logo

Gas South


Billing and Account Management
Customer Service
How likely are you to recommend
Order Experience
Price, Plans and Promotions